Počeci
Masterplast je počeo sa radom 1997. godine u Sekešfehervaru. Kompaniju su osnovali David Tibor i Balaž Ač sa svega 5 zaposlenih. Osnovna delatnost na samom početku je bila trgovina građevinskim materijalima, prvenstveno krovnom folijom, staklenom mrežom i dopunskim građevinskim proizvodima. Kompanija je veoma brzo stekla popularnost zahvaljujući poslovnom prisutpu orijentisanom ka kupcu,pouzdanim proizvodima i fleksibilnim uslugama. Usledio je dinamičan rast, i nakon dve godine Masterplast je bio prisutan na tržištu širom Mađarske i sa nekoliko proizvoda postao lider na tržištu izolacionih građevinskih materijala.
Dinamičan razvoj
Povećanjem zahteva kupaca, početkom 2000-ih godina Masterplast je počeo da širi asortiman proizvoda i usluga. Masterplast se tada pojavljuje na tržištu proizvoda za fasadnu termo izolaciju, proizvoda za suvu gradnju kao i za toplotnu, zvučnu i hidroizolaciju. Pored toga se konstantno ulaže urazvoj sistema prodaje i logistike, zahvaljujući čemu Masterplast postaje vodeći partner u trgovini građevinskim materijalima na mađarskom tržištu.
Masterplast grupacija
Masterplast je tokom godina izrastao u međunarodnu kompaniju, tako da je već 2005. godine dostigao nivo velikih preduzeća u Evropi. Tada je u susednim državama imao 8 firmi ćerki, koje i danas posluju. Tokom 2012. godine je izvoz počeo značajno da raste, te je do 2018. godine kompanija postala prisutna na tržištu u čak 41-oj zemlji.
Datumi osnivanja firmi ćerki:
Slovačka – 04.11.1999.
Rumunija – 19.01.2001.
Hrvatska – 25.02.2002.
Srbija – 19.03.2002.
Makedonija – 29.08.2002.
Ukrajina – 22.03.2005.
Poljska – 01.07. 2005.
Proizvodnja
U cilju očuvanja kokurentnosti, Grupacija Masterplast je 2005. godine započela izgradnju svojih proizvodnih pogona. Kompanija danas obezbeđuje kvalitet i stabilno snabdevanje partnera većinom iz sopstvene proizvodnje.
Kompanija danas
Masterplast grupacija se bavi proizvodnjom i distribucijom građevinskih materijala i zauzima značajnu poziciju na tržištu fasadne termo izolacije, krovne izolacije i elemenata za suvu gradnju. Ostvareni godišnji prihod iznosi približno 100 miliona evra, dok se broj zaposlenih popeo na blizu 1000 radnika. Preko svojih firmi ćerki ostvaruje direktnu tržišnu prisutnost u čak 8 zemalja na centralnom i istočno evropskom tržištu, dok posredstvom svojih poslovnih partnera vrši izvoz u većinu evropskih zemalja.